Wiekie serca:D

Mój najczęściej popełniany błąd?? Zapominam robić zdjęcia przedmiotom, które dla Was robię!! Dlatego liczę na zdjęcia od Was!!
A tymczasem ciesze się, że założyłam instagrama. Chociaż tam czasami wrzucę zdjęcia w "wirze pracy" Dlatego przepraszam za jakość zdjęcia tego zdjęcia. Serca fotografowałam jeszcze wstanie "surowym"
Takie oto wieeelkie serducha dostała jedna z moich klientek jako niespodziankę do zamówienia! A co było najfajniejsze w tym??? Ja również dostałam od niej prezent, pochwalę się nim wkrótce;) Serducha są dwustronne, idealnie pasują do pudełek na obrączki, a powiesić, lub postawić je można wszędzie! Jako zawieszka na drzwi, za młodymi..a nawet na samochód:) Oczywiście po więcej szczegółów jak zawsze piszcie na priv.


Pozdrawiam!!
Karola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz