Pudełko na koperty

Pudełko na koperty:) Fajny dodatek, a zarazem bezpieczne przechowywanie Waszych "skarbów". Uwierzcie mi, jeśli nie zdecydujecie się na pudełko czy też jakikolwiek inny sposób przechowywania kopert, to trafią one do największej torby po prezencie. I może to nie jest takie złe, ale jest dość duże prawdopodobieństwo, że któraś z kopert Wam po prostu wyleci://
To pudełeczko zrobiłam na specjalne zamówienie na poczet sesji u Total Image. Jednak już więcej takich pudełek robiła nie będę:) Stawiam na drewno, przedmioty z duszą, vintage, a przede wszystkim funkcjonalność. Co to dla mnie znaczy przekonacie się już wkrótce:DD


2 komentarze:

  1. A ja właśnie takie pudło miałam na ślubie i to faktycznie jest absolutna rewelacja :) Teraz służy nam jako pudło pamiątek ślubnych :) i wywołuje u mnie szeroki uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I super!! Sama mam mnóstwo pamiątek z wesela:)

    OdpowiedzUsuń