Post przypominający o istnieniu Majlaf;)

Witajcie:)

Pamiętacie jeszcze o mnie?? Bardzo rzadko zaglądam zarówno tu, jak i na majlaf.com.pl  przyznaje się bez bicia;) Ale to wszystko za sprawą Waszych pudełek!! Nie mam czasu na blogowanie, tylko non stop grawerowanie, malowanie i wycinanie:) Nie, nie narzekam oczywiście, ale czas zabrać się również i zapisanie, w końcu musicie wiedzieć co u mnie!! Oczywiście na profilu na facebooku  w miarę regularnie zamieszczam zdjęcia moich tworów, ale i tu warto coś wrzucić:)

Oto one!! Niektóre z Waszych pudełek sezonu 2014. Miłego oglądania!!























































Kopiowanie zdjęć jest zabronione bez mojej zgody. Zdjęcia są mojego autorstwa, lub zostały mi udostępnione od osób posiadających do nich prawa. 


Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia moich dalszych poczynań!!
Karola

2 komentarze:

  1. Piękne pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać, że Grawerowanie Wrocław to naprawdę rewelacyjna propozycja dla osób, które poszukują personalizacji na przeróżne produkty. Myślę, że zdecydowanie będziecie zadowoleni, więc śmiało sprawdzajcie sobie usługi w różnych firmach.

    OdpowiedzUsuń