Koperty z pięknym wnętrzem DIY

3
Nie wiem jak Wam, ale mi ten pomysł spodobał się od razu!! Kiedy przygotowywałam swoje  zaproszenia zauważyłam, że aby kupić koperty ozdobne, albo trzeba wydać sporo kasy, albo kupić je już razem z zaproszeniami: / Ale co to dla Nas?! Znalazłam świetne DIY, dzięki któremu dowiemy się jak ozdobić wnętrze zwykłej koperty tak, by wyglądały elegancko, ekstrawagancko, a tak naprawdę tak, by pasowała Wam!!
4

Potrzebujemy:
 - papier ozdobny ( możecie użyć również ażurowych serwetek!! )
 - wzornik (do pobrania ),
 -koperty,
 - klej, nożyczki,
 - pieczątka (opcjonalnie,tu znajdziecie DIY ) ,
 - długopis, pióro.

 Wydrukowany i wycięty wzornik odrysowujemy na papierze ozdobnym. Oczywiście możecie zrobić sobie go sami po prostu odbijając na kartce kopertę;))


5

 I wycinamy papier ozdobny. Zwróćcie uwagę na ułożenie wzroków, w końcu muszą wyglądać ładnie w kopercie:) 6

Wklejamy!
  7

Pieczętujemy!

  815  

 Adresujemy!!
Do tego również możemy stworzyć szablon tak, by każda koperta była idealnie równo zaadresowana. To już opcja dla wymagających;)

1213 14 1


 Jak widzicie, Diy nie jest zbyt skomplikowane i nie wymaga dużych nakładów pieniędzy(ani słów). Jednak efekty są naprawdę świetne i gwarantuje, że goście widząc tak piękne wnętrze, będą zachwyceni:) Ja jestem!!

 Pozdrawiam

 Karola

via lovemydress , berinmade

2 komentarze:

  1. Cudowne, choć pracy z tym masa... Zapraszam do zabawy! http://notatnikmalzenskiblog.blogspot.com/2014/02/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!Zasady poznałam, jak tylko znajdę czas na pewno się za to zabiorę:D

      Usuń