Blog Roku 2013 - zgłosiłam się do konkursu juhuuu

Blog roku- konkurs :)

Przyznam się Wam co zrobilam:) Przeszłam samą siebie!!
Na jednym z blogów natknęłam się na link z napisem „BLOG ROKU 2013″, klikam, widzę konkurs! Myślę sobie „pomogę i zagłosuję!!”, ale co? Głosowania brak, ale za to można się zgłaszać!! Słysze głos w mojej głowie (częste zjawisko;))” a co tam, zgłoś!” Więc zgłaszam! (zgłoszenie poszło jako majlaf.pl- zapraszam do odwiedzenia:)
Co tam, że w złej kategorii, co tam, że inni mają duuużo więcej do przekazania, niż mi udało się uzbierać, ale kto nie ryzykuje ten nie wygrywa!! Trochę wstyd, ale CO TAM;)) Nie do końca wiem jak to działa, okazało się, że zgłosiłam się w ostatnich sekundach!! To musi być znak;) Tylko, że …ponoć coś z smsami trzeba działać! Głosowanie trwa raptem tydzień. Nie będę Was nakłaniała na wydawanie pieniędzy na głosy na Majlaf – ślubne DIY, ale fajnie będzie, jak klikniecie gdzieś, coś :) Więcej …dowiecie się, klikając tu:)
Ahh jest i coś fajnego!! Dochód z sms-ów przekazany jest na Fundację prowadzącą Hospicjum Dla Dzieci Osieroconych w Łodzi, a koszt sms-a to 1,23. Trzeba wysyłać sms o treści J00528  (J zero,zero 528) pod numer 7122. 
Blog roku 2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz