Sposób na złote grochy DIY

Pocketful-of-Dreams-Creative-Studio-003
Gold polka dots- To oczywiście złote kropki!! Nazwa tak chwytliwa, że w internecie znajdziecie tysiące blogów z każdego kraju na świecie, które mają polka dots w nazwie. Ale tu nie o polkach mowa, a o kropkach!! Bo cóż się im wszystkim dziwić, skoro my wszystkie kochamy kropki!!
O ile z dzieciństwa mam małą traumę, gdy mama kazała mi wkładać spódniczkę w grochy, o tyle sama córce zafundowałam ścianę w złote groch. Na całe szczęście mała jest zachwycona!!
Ale złote grochy to również idealny motyw na wesela, przyjęcia i wszelkiego rodzaju spotkania z przyjaciółmi!! Jeśli brakuje Wam ściany na foto-budkę- zróbcie ją za pomocą złotych grochów!! Do tego kilka szalonych rekwizytów i gotowe!! Więcej o fotobudce poczytacie tu, a teraz coś o kropach!!
Potrzebujecie:
- złotą okleinę meblową (castorama 25zł/m, na allegro kupicie ją taniej!),
- okrągły dziurkacz( rozmiar dowolny),
- nożyczki...i to wszystko:)
8
Oczywiście zamiast dziurkacza możecie po prostu obrysować koło na papierowej stronie okleiny i wyciąć koła nożyczkami:)
3
Wycinając dziurkaczem upewnijcie się, że ostrza dziurkacza znajdują się po stronie papierowej okleiny (jak na zdjęciu), jeżeli zrobicie to odwrotnie dziurkacz po prostu może nie dać radu i pościągać naklejkę.
Następnym krokiem jest kropkowe szaleństwo!! Oklejacie, co tylko chcecie! Koperty, zaproszenia, serwetki, prezenty dla gości, ścianę, ja oczywiście skupiłam się na ścianie i myślę, że wyszło ok!
1
Kropki mogą być klejone w równych rzędach, lub bez ustalonego wcześniej planu :P A i tak wyglądają fajnie.
 Okleiny są matowe, błyszczące, z wzorkami...największy wybór na allegro. A i najfajniejsze jest to, że są wytrzymałe :)

4
A, że szkoda mi tych biednych ścinek, postanowiłam odpicować sobie dziurkacz;) Bo kto ma złoty dziurkacz?? Ja!!

  5 

 Życzę udanej zabawy z kopkami, a poniżej odrobina inspiracji!!
 Pozdrawiam
 Karolina  
 inspiracje:
   
via pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz